Friday, March 7

I lost one of my guy-bestfriend

Assalamualaikum.



We're not going to be the same anymore. It hurts. Its really do. You're the only one who helped me a lot when I'm down, and now we're strangers, again. I'd lost you. And this is sad. Aku sayang kau sebagai seorang kawan, yang banyak menjaga aku and keep bagi moral support kat aku. Telingkah dengan kau macam-macam dah tapi kita masih kawan. Telingkah lah sangat padahal kita sekali tak pernah gadoh kot hahaha. The only one yang selalu kena makian aku, cacian aku, macam-macam dah ayat kesat aku pernah lontar kat kau, but still kau ajet-ajet tak menyentap kan haha

Susah woo nak jumpa orang macam kau yang jiwa kental haha. Tapi semua ni dah terjadi. Alaa aku dah biasa dengan orang yang nak putus kawan ni. Siapa yang tak sedih bila putus kawan kan ? Mungkin ini jalan yang terbaik buat kita. Kau banyak kali minta maaf kat aku, weiii bongok kau tak salah pon laa. Dah takdir macam ni nak buat macam mana kan ? Punca dari aku jugak so maafkan aku jugak kawan.

Aku harap kita boleh back to normal balik. Tapi tu semua 'harapan'. Yang aku tak pasti akan terjadi atau tidak.

Jadi, selamat tinggal,
Kawan.


Dah laa, aku nak tengok movie Friends With Benefits nie. Macam best jer cerita dia and i know cerita ni dah lama tayang. Justin Timberlake is hawtt.


movie gif, justin timberlake , mila kunis - movie gif

No comments: