Thursday, June 13

Cameron Highlands or Bukit Tinggi ?


Fash Boulevard: A Change Of Scenery...


Memandangkan sekarang ni aku and kakak sedang cuti semester, abah pun baru ja pulang dari Sabah and dah bosan duduk rumah, so abah plan nak pergi BERCUTIIIIIII. Yeayyy, sangat happy sebab aku dah lama tak pergi bercuti. Wuwuwuuuuu  T____T

But the question is, ke manakah arah tuju kami? HAHAHA. Aku pon sesaja laa sebut jum ke cameron, abah kata okay on. Mulanya seronok, then aku baru teringat yang aku tak pernah lagi pergi ke Bukit Tinggi. Ahaa, jum ke Bukit Tinggi ! Tapi, belom cadang lagi kat abah.

Masalahnya, kalau ke Bukit Tinggi jauh sangat memandangkan kami ni orang Kedah. Ehh nak cuti punya pasal tak kisah laa jauh ke tak noh. HAHAHA *lagaknya macam aku yang drive*

Aku rasa Bukit Tinggi lagi best kot, tengok bangunan ala-ala French dia tu kan. Sangat cantik. Alaaaa nak pergi sana. 


Bukit Tinggi, Pahang
















alaaaa, saya nak pergi sini T____T

okay, so kita tunggu ja laa apa keputusan abah. bye alls.

2 comments:

Aina Sofea said...

saya pernah pi Bukit Tinggi >.< masa cuti dua bulan sebelum start sekolah tahun ni tu . best ... ala-ala pekan Perancis . bila akak pergi situ kan , jangan keliru tau ! nanti kan ingat duk kat oversea dah . haha

Nurin Asyada said...

wah bestnyer, teringin nak pegi Bukit Tinggi tu >_<