Saturday, June 30

.Kenapa malas update? .



Tumblr_m5r8451ilo1rscn9zo1_500_large

Selamat malam yoyo alls.   :))))


Malam ini Era nak sentuh sikit tentang beberapa bloggers yang ada sifat malas dalam diri *termasuk diri kiter ni  -____-  untuk update blog, walaupun satu entry pun erghhh. . . . Dah terasa malasnya . Kenapa ekk? Masa first dulu bukan main lagi kau semangaaattt nak update blog, tekad dalam diri tiaptiap hari must post atleast one entry pun jadilahh sampai sehari 15 entry kau post, nahh . Sekarang lihat , dalam 15 hari cuma satuu entry jerr kau post ? Whats the problem derr? Era seringkali tertanyatanya kenapa boleh ada sikap malas nak update ni, *tertanya tanyalahh konon --'

Salah satu dua tiga faktor yang membuatkan Era rasa malas nak update dan Era rasa segelintir bloggers pun ada yang malas nak update nihh disebabkan ;

1. i tak tahu nak tulissssssss / taipppppppp  aperrrrrr !!!!

2. i suka lupa apa yang nak dipostkan setiap kali aku tekan new post !!!! Lain kali jangan letak dah button for new post !!!

3. Tajuk and cerita nie maybe borriiinnggggg untuk followers aku baca . *derr , followers kau nak baca ke??  
-______________-

4. Hari hari i duduk hadap laptop ushaa usha blog i nie, tapi sejak 23jam yang lalu aku still tak tahu nak post pasal apa. T______T

5. Yeahhh !!!! I dah tau nak tulis apa, OMG!!! okayhh finee, hampir sama dengan post orang lain pulakkk dohh !!!

6. Hari ni i dah setkan nak tulis pasal percutian aku di pulau aman minggu lepas,, yeahh !!! . . . . 
. . . . . . . . . apa yang terjadi ehh masa kat pulau aman ? OMG !!! apa yang aku buat kat sana ?!!

7. and the last one, bila dah taip panjang panjangggg sampai penat menaip even lagi sikit dah nak habis, akhirnya post ni masuk jugak kat draft . and asyik dok kumpul koleksi draft nihh mula membuatkan aku nak DELETEEEE sajaaaaaaa semuanyaa !!!!

Tujuh perkara inilah yang sering kali terjadi pada diri saya, so, anda dalam pilihan yang mana ? Kuikuiii , tiada langsung kan? kerana anda semua tidak seperti saya !!!!        
 -______-
TAHNIAHH kerana rajinnn ...... agak agak ada tak giveaway bloggers terMALAS ? kalau ada saya mau joinn, hehehe  :))))))))



2 comments:

noor nadhirah said...

betul tu..kalau saye no 1, 2 & 5...hehe
papepon post ni best :))

|NurFazeraAhmad| said...

Thanks nadhirah :) komen anda sangat dihargaii, wuwuwu -____-